I denne artikel:
Version 1.7.0 - 22-12-2022
For Kunde Admins
-
Man kan nu indtaste EUICC (det lange simkortnr som står på vores nye simkort) når der skal skiftes simkort eller tages nye i brug ved bestilling af brugere.
Man behøver dog kun at taste de sidste 10 cifre og så finder systemet automatisk det tilsvarende ICC nr, hvis simkortet er ledig / korrekte netværk osv..
Ex. Swap af sim :
Version 1.6.1 - 18-10-2022
Nye funktioner
Kunde Supervisors
- Ringegrupper har fået en ny visning per bruger (magen til de visninger man har på Softphone, når man har supervisor rettigheder)
Fejlrettelser
- Forkert Fair Use i export af datagrænser forbrug for flere måneder
- Visning af nummerserier i bero/tilgængelig er forbedret
Version 1.6.0 - 28-09-2022
Det er 5 uger siden sidste opdatering, så der en del ændringer denne gang.
Denne opdateringer rammer f.eks.
For Alle Brugere
- Dashboard efter login er gjort mere overskueligt.
- Vi viser nu korrekt besked, når der sker fejl ved login. F.eks. hvis brugeren er låst, eller kunden har krav omkring office 365 login.
- Det vil sige at vi faktisk kan gøre, så kunden skal bruge office 365 login, for at øge sikkerheden.
- Vi skjuler nu mindre vigtige fejl oppe i venstre hjørne.
- Man har nu mulighed for at vælge presence genveje (Shortcuts) som i softphone/Mobil App
For Kunde Admins
- Krav om angivelse af modtager navn ved bestilling af sim-kort, og andre steder hvor en adresse skal angives
Version 1.5.0 - 18-08-2022
Denne release er den første efter sommerferien og indeholder en del rettelser.
For Kunde Admins
- Swap af simkort er ikke længere muligt på datadelingskort
- Under Rediger Datagrænse kan I nu se, når et abonnement står til at ændre grænse til næste måned
Version 1.4.1 - 25-07-2022
For Kunde Admins
Simkort/Datagrænser
- Fjernet mulighed for at lave udskift af simcard på datadelingskort.
- Fjernet grafer og forbrug for datagrænser på f.eks. 3. netværk , udenlandske numre (+tilføjet tekst at man skal kontakte kundeservice hvis man gerne vil have forbrug oversigt)
- Viser nu også netværk på de steder hvor simkort beskrives. F.eks. under Brugerprofil / Simkort og når man åbner ”Rediger simkort” funktionen.
Faktura
- Mulighed for at søge i faktura'er
- Som standard er "alle konti" valgt på kunden, hvis de har adgang til flere
- Det gør det nemmere at søge en bestemt faktura tværs konti
- Den vil automatisk skifte til den konti der har en faktura, hvis man har valgt en anden konto. (på samme kunde)
Version 1.4.0 - 05-07-2022
For Alle Brugere
Selvom det primært er fejlrettelser, kommer denne minor release inden sommerferie, pga. de mange rettelser i backend også.
Det er primært rettelser til rettigheder, filtering og visninger der er blevet rettet.
Ikon på browserfaneblad (dstny.ico) er blevet rettet sådan den skiller sig ud af de andre Dstny hjemmesider.
Version 1.3.5 - 03-06-2022
Denne opdatering har følgende opdateringer :
For Kunde admins
- Fejlrettelse ved visning af applikationskonfiguration til f.eks. HiLight hvis man ikke havde korrekt rettighed.
Version 1.3.4 - 24-05-2022
For Kunde Admins
- Ved bestil ny bruger, er nummerlisten der kan vælges ud fra nu en sammenlægning af nummerserie i ipvisible og Connect3.0.
Alle Brugere
- Rettelse af 403 fejl der ofte kom efter at være logget ind
- Andre mindre grafiske rettelser
Version 1.3.3 - 24-03-2022
For Kunde Admins
NY Brugergrupper Side
Her kan du se en liste med Brugergrupper og medlemmer.
Fejlrettelser:
- Eksport og tabeller understøtter nu kunder med over 1000 elementer. F.eks. ved Simkort og Brugere
- På Simkort siden kan der desværre ikke sorteres på netværk. Derfor er denne knap fjernet fra denne kolonne.
Version 1.3.2 - 10-03-2022
Lige en lille hurtig bug-fix
- Fikser problem med ringegrupper der ikke var tilgængelig for supervisors.
- Skjuler menu-elementer (simkort/datagrænse) hvis kunden ikke har nogen elementer
Version 1.3.1 - 10-03-2022
Nej nej .. I er ikke blevet snydt .. 1.3.0 havde problemer med farver, derfor blev den rullet tilbage 😉
Så kom de nye Dstny farver også til vores selfcare univers. 😊
(PS: hvis de ikke kommer frem automatisk, lav en CRTL-F5 for at refreshe siden)
Derudover har vi fået nedenstående:
For Alle Brugere
Bedre beskrivelse hvis token udløber (reset password token).
For Kunder Admin
- Sprog-muligheder på en Telepo user matcher nu organisations opsætningen.
- Forbedringer til eksportering til CSV
Version 1.1.9 - 15-02-2022
Denne version indholder følgende væsentlige tilføjelser til vores Administrator brugere.
For Kunde admins
- Menuen er blevet opdateret, så underpunkterne er foldet sammen.
- Dette giver mulighed for at tilføje flere funktoner til menuen.
- Hvis kunden har tilknyttet en config til f.eks. Hi-Light - kan nu også OrgAdmins rette i denne.
- Under Kundeopsætning -> Applikationsindstillinger
- Når man søger på mobilnummer i global søgning, vises nu kunden tilknyttet en nummerserier
- Nummerserier tabellen er desuden bliver optimeret en del i forhold til visning af ledige numre.
Derudover er der optimeret lidt i designet forskellige steder.
Version 1.1.8 - 25-01-2022
For Kunde Admins
- I Søgefunktion til højre, finder nu også datagrænser med mulighed for at se og rette direkte fra “dot dot dot-menu” (…)
Ved bestilling af ny bruger, søges der nu i alle fastnet nummerserier som der er ledige på kundens pbx, set fra ipvisible databasen, og ikke kun hvad der står i Connect 3.0 (som kun viste de første 100 ledige numre) - Ved bestilling af ny bruger kan der nu også angives hvilken Konto brugeren/nummeret skal oprettes og faktureres på.
Fejlrettelser
- Kundeindstillinger til f.eks. Hi-Light hentede ikke nuværende indstillinger, når formularen vises. (OBS: denne function er stadig kun tilgægelig for ipvision brugere)
- Sorting på datagrænser er blevet gjort bedre.
Version 1.1.7 - 12-01-2022
For Kunde Admins
Nye funktioner
- Forbrugsoversigtet under Dataforbrug: der kan nu vises op til 5 mdr forbrug + indeværende måned
Design optimering
Marketing har hjulpet med at finetune de forskellige sider, med deres design magi.
- Detaljerne på telefonibrugere matcher nu de andre faneblad
- Telefoni ansvarlige på Dashboard har fået ny farve når den er valgt
Version 1.1.6 - 09-12-2021
Ja ja ja .. det går stærkt her i december
Fejlrettelser:
- Fakturaer : Excel kan nu igen downloades af Kunde Admins (og bogholderi brugerer)
Nye funktioner for alle brugere
- Man kan nu se status på telefoniansvarlige på Dashboardet som Bruger/OrgAdmin.
PS : Kan måske give fejl, hvis adminbrugeren ikke har en licens (api burger, Organization Administrator) - Tilføjet custom Connect søge-felter til ny bruger bestilling
Version 1.1.5 - 08-12-2021
Selfcare er opdateret med følgende:
For Alle Brugere
- Dashboard: Liste med Admins har fået anden farve og Admin info er komprimeret.
For Kunde admins
- Mulighed for at se specifikationer på en faktura.
- Rettet fejl omkring sortering af kolonner på Dataforbrug siden
- Ved bestilling af ny Telefoni-bruger, kan der nu også angives Tilpasset burger-id (Custom user-ID).
Version 1.1.2 - 12-11-2021
Opdatering selfcare på faktura siden :
For Kunde admins
- Kunden har nu mulighed for at se fakturaer for alle tilknyttede konti i et view. De skal blot vælge ”Alle konti” i dropdown liste
OBS : kunden som kun har 1 konto vil ikke have dropdown liste vist - Kunden kan se hvordan fakturaen er leveret (ex. via Email ,EAN) samt hvornår den er leveret.
- Specifikationen kan grupperes på abonnement eller produkt
3/4 niveau er nu også tilgængelig så enkelte opkald/sms/data kan åbnes.
OBS : der arbejdes fortsat på højtryk for at give kunderne mulighed for at downloade en csv fil / xls fil. Samt for at vist mere info ex. ang. internetforbindelser ( Kredsløbsnummer, adresse, m..m)
Version 1.1.1 - 09-11-2021
Vigtigste opdateringer:
For Kunde Admin
- kan tildele subroller - som f.eks. Bogholderi
- Fikset problem med at rette Roller på Connect 3.0 kunder
- Layout af tabeller er blevet mere strømlignet. ..
Version 1.1.0 - 01-11-2021
Alle Connect 3.0 brugere:
- Slette og Rettelse af eksterne kontakter (pt er der dog en fejl på kontaktsiden, som forventes at kunne løses hurtigt)
- Se OrgAdmins på forsiden/dashboard med kontaktoplysninger, så slutbrugerne nemt kan se hvem de skal tage fat i hvis der skal genåbnes eller swappes simkort.
Ps : Vores marketing arbejder på at få den liste til at se lidt mere overskueligt ud.
Alle Connect 3.0 admins:
- Tilføj og ret “Tilpasset bruger-id” på en eksisterende burger (mulighed for at oplyse dette bruger-id ved bestilling af en ny bruger kommer snart)
- Flere referencer hvor et ekstern nummer bliver brugt. (senere kommer også simkort check for mobile numre)
Version 1.0.1 - 20-10-2021
For Kunde admins
Under Nummerserier kan man nu nemlig nemt se/sortere efter, hvilke numre er i brug eller ledig.
Samt hvad numrene bruges til i telefoni løsningen, når du trykker på pilen .
Version 1.0 - 15-10-2021
Hurray... big release
Denne indbefatter nedenstående rettelser, hvor faktura-delen er den største.
Kundeadministration
- Faktura : visning af faktura fra billing-system (når de har kørt første kørsel)
- PS : Der er lavet en "bogholderi" rolle, vi kan tildele de brugere der skal have adgang. Men ikke før vi er klar. 😊
- Roller: Kundeadministrator kan tildele rettigheder i selfcare til telefonibrugere
Under Telefoni-Brugere / Rediger Bruger - f.eks. "Faktura" rollen, som vi laver når faktura'er er klar.
- OBS : vi som ipvision_brugere kan se alle roller (ipvisible roller). Telepo roller skal tildeles/fjernes i Connect 3.0. lige nu.
- Dataforbrug: Sortering i tabellen for dataforbruget er blevet bedre og i forbrugsoversigten er der lavet en standard og fuld visning, samt er der kommet farver på forbrug, som er over 80% (gul) og over 100% (rød),
Brugervisning
- Kontakter : Der kan nu også tilføjes en ekstern kontakt, direkte fra opkaldsloggen eller direkte fra kontaklisten.
- Der arbejdes på muligheden for at redigere disse eksterne kontakter også
Version 0.12.0 - 27-09-2021
Følgende opdateringer:
- “Skift kunde” knap er nu blevet synlig, hvis brugeren er OrgAdmin for linked organisationer
- “Kontakter” siden har fået bade Opkaldslog og Voicemails
OBS : Bemærk at afspilning af voicemails, direkte i browseren, kun virker på Windows maskiner. MAC brugere får dog mulighed for at downloade filen.
Vi kigger på at få tilføjet ”Tilføj kontakt” mulighed, magen til i Softphone / Mobil App.
Nogle enkelte Fejlrettelser:
- Problem ved sortering i dataforbrugsoversigten
- Problemer med at nogle Dialog bokse ikke kunne lukkes på krydset.
Version 0.11.0 - 15-09-2021
Større rettelse som bl.a. indeholder:
- Oversigt over de senest 3 måneders dataforbrug, med også mulighed for at eksportere resultatet
- Ny søgemulighed oppe i højre hjørne
- Kundeadministratorer kan søge simkort og nummerserier frem
- Kundeadministratorer kan søge simkort og nummerserier frem
- Connect 3.0. brugere kan nu rette deres profilbillede via Selfcare (både under brugerindstillinger og Brugerprofilen)
- Org admins kan også rette for andre brugere (under Brugerprofilen) . Dog kan de ikke fjerne billedet (kun uploade et nyt).
Version 0.10.2 - 25-08-2021
En ny release med mindre rettelser i design og oversættelser.
- Dashboard design opdateret, samt tilføjet Brugerindstillinger shortcut
- Alle felter på eksterne kontakter bliver nu vist
- Farver og skrift på aktivitet i Ringegrupper gjort tydeligere
Version 0.10.1 - 17-08-2021
En hurtig mindre release med nogle små fejlrettelser (oversættelser) og forbedringer.
- Incall-status virker nu også under Ringegrupper, samt har vi ændret ikonen så den matche Mitels
- Bemærk at ringegrupper en person ikke har adgang til, nu er skjulte med mindre man har andre rettigheder.
- Status kan kun vises på ens egen kunde - og ikke når man er skiftet til en anden kunde (ipvision/partner brugere)
- Datagrænser med flere numre, har fået en knap så man kan se alle numre
Version 0.10.0 - 11-08-2021
Opdateringen inkluderer blandt andet:
- En ny side ”Kontakter”, som viser ens favorit kontaktliste - kendt fra både Softphone og Mobil app
- Dette inkludere at kunne søge efter alle brugere på organisationen, og tilføje/fjerne dem til ens foretrukne eller VIP (eller blokere) liste
- Live In-Call visning - det gælder pt. kun Kontaktliste. Visningen på Ringegrupper og Brugerprofil sider arbejdes på
- CSV eksportering af SIM-kort, Nummerserier, Dataforbrug og Telefoni-brugere sider
- Gælder alle tilgængelige kolonner (og ikke kun de viste)
- Tidsplaner
- Hvis en tidplan er udløbet, får den en rød overstregning, som markering af at den ikke gælder længere og den bare kan slettes
- Som standard vises ikke funktionsnumre som ikke har defineret nogle tidsplaner – dette for at gøre det mere overskueligt
Disse funktionsnumre kan dog kaldes frem/skjules igen
ved at trykke på øje ikonen oppe i højre hjørne.
- Ringegrupper
- Der vises nu også profilbillede på brugerne tilknyttet en ringegruppe
- Optimering af Dataforbrug og Nummerserier side/kolonner.
- For Nummerserier gælder det især hvis man fravælger OCH Operatør for at blive vist (OBS. denne kolonne er kun valgbar for ipvision brugere/partnere). OCH Operatør kolonne er som standard fravalgt.
Fejlrettelser som blandt andet kom sammen med API opdateringen:
- Brugernavne kan nu indeholder '.' (et punktum)
- Brugere med specielle tegn i deres navn, bliver nu også synkroniseret korrekt
- Ved oprettelse af en ny bruger, som ønsker nummerportering, tjekkes det eksisterende simkort kun om det er gyldigt. Før kunne man ikke komme videre, hvis det ikke eksisterende i vores system. Hvilket det sjældent gør i nummerporteringer 😊
- Mobil-app vises nu korrekt i Telefonibruger-listen. Har brugeren tilladelse til at installere Mobil app, står der
.
Kendte fejl som løses i næste version:
- Kontakter : Eksterne kontakter's ekstra data kan ikke vises pt.
- Brugerprofil: Det laveste telefonnummer bliver som default vist på en brugeres profilside under simkort og månedlig dataforbrug. Dette er ikke altid det primære.
Version 0.9.2 - 08-07-2021
Dette er primært en bugfixes release.
- Nummerserier bliver nu loaded hurtigere
- Fjernet en del 404 fejl, som kunne komme når man skiftede mellem kunder og brugere, som ikke var registeret på Mitel platformen.
- Du kan nu ændre ejer af simkort, selvom der ikke er pin/puk kode tilknyttet simkortet.
- Rettelse af brugere (f.eks. roller) får nu tabellen bagved til at opdatere sig, så man kan se ændringen med det samme.
- Vi tjekker nu om brugeren har rettigheder til at genåbne simkort, for at vise knappen. Det er gældende for alle OrgAdmins/telefoniadministratorer.
Version 0.9.1 - 29-06-2021
Den nye version indeholder nogle fejlrettelser:
- OrgAdmin rollen har nu igen, som standard, adgang til de samme sider som før.
- Rettelser på Tidsplanen (felt omkring tidsplaner og sortering samt tidspunkter der kunne skifte en time frem), m.m..
Vi har lavet flere Admin profiler i Connect og nu bygger vi videre på dem, sådan at man også kan tildele disse rettigheder i Selfcare.
- OrgAdmin : har fuld adgang til systemet
- OrgAdmin_Basic : har mulighed for at ændre/oprette brugere, ændre opsætning på eksisterende køer/IVR, tilføje/ændre på åbningstider og lydfiler
- OrgAdmin_Schedules : har kun adgang til at tilføje/ændre på åbningstider og lydfiler
- OrgAdmin_Devices : har kun adgang til opsætning af Mitel bordtelefoner (vil bare være alm. Bruger i selfcare)
Version 0.9.0 - 23-06-2021
Så er der lidt flere funktioner :
- ”Beskrivelse” kolonne vises nu som standard i Simkort oversigten (man kan selvfølgelig stadig fravælge /tilvælge kolonnerne ved at trykke på
ikonen i højre side).
- Man har nu også mulighed for at tilføje og rette på rækkefølgen i Tidsplanen
Version 0.8.2 - 27-05-2021
En mindre opdatering på Dataforbrug siden …..
En ny funktion
- Man kan nu også søge på et mobilnummer i søgefeltet på Dataforbrug siden, sådan at man også kan søge på datadelingskort mobilnumre
Fejlrettelser
- Kundernes OrgAdmins kan nu igen redigere datagrænser. (Automatisk genoptankning, deaktivere roaming, blokerer for dataforbrug)
Version 0.8.1 - 19-05-2021
Nye funktioner
For alle Org Admin
- Rettelse af brugergrupper på en Mitel bruger er blevet gjort mere overskueligt (især når man har mange brugergrupper)
- Rækkefølgen i tidsplanen matcher nu Mitels (dvs. de default åbningstider ligger i bunden)
Fejlrettelser
- Bedre visning hvis Connect rapportere fejl i indtastet felter. (og ikke bare "Object")
Version 0.8.0 - 07-05-2021
Så er der frigivet nogle lidt større opdatering med følgende forbedringer:
For alle brugere
- Man kan nu lave viderestilling af ens numre til andet nummer
- Der er nu live opdateringer på ringegrupper siden, ved ind- og udmeldinger
- Det går nu hurtigere at melde sig ind og ud af køer.
For alle Org Admin
- Mulighed for at rette Mitel informationer på brugere, samt ændre hvilke brugergrupper, brugerne er medlem af. Dette kan man både fra Telefoni-brugere oversigten, ved at trykke på Rediger ikon eller direkte via Brugerprofilen (…).
- Under Generel : kan man justere navn, mail, Afdeling, sprog, og alt data i de forskellige Kontaktfelter (søgekriteria)
- Under Grupper : kan du tilføje / fjerne brugeren fra de forskellige Brugergrupper som er oprettet i løsningen.
OBS: Vi kommer til at gruppe delen, da denne hurtig bliver uoverskuelig ved mange grupper
Version 0.7.6 - 09-04-2021
Tilføjelser
- Mulighed for at se hvornår et element er oprettet og sidst rettet.
- Det gælder både i tabeller og i history view.
Fejlrettelser
- Nulstilling af kodeord, kunne føre til uendelig "loading" af skærm.
Version 0.7.5. - 25-03-2021
Så nåede vi lige nogle lækre features lige inden påskeferie. 😊
Primære rettelser
- Man kan nu lave multi-rettelser på Dataforbrug.
- Pt, dog kun de felter der ikke har men abonnement/pris at gøre.
- Pt, dog kun de felter der ikke har men abonnement/pris at gøre.
- Optimeringer ved bestilling af ny bruger
- 2 separate lister for ledige fastnet og lokale numre. Dvs. lokalnr. findes fremover kun i dropdown-listen Lokalnummer.
- Lidt ekstra information på historik på datagrænser og nummerserier.
Version 0.7.4 - 16-03-2021
Primære rettelser
- Tilpasning på ”Bestilling af ny brugere”, så den virker bedre alt efter om der ønskes nyt nummer eller ej
- Ringegrupper tab skjules, hvis brugeren ikke er medlem af nogen.
Samt en del andre mindre fejlrettelser.
Version 0.7.3 - 04-03-2021
Væsentlige ændringer :
- Telefoni-Brugere :
- Bestil ny bruger : nu har man også mulighed for at bestille et nyt mobilnummer til en ny bruger. Brugeren tildeles indtil videre et tilfældigt nummer, valgt af kundeservice. Kunden kan evt. skrive et ønske i note feltet i ordren.
Ps : Når vi har nummerstyring i det nye Billing, vil vi kunne tilbyde at kunden selv kan vælge et specifikt nr.
- Udvidelse på Bestil ny bruger :
Nogle generelle optimeringer :
- Nogle mindre oversættelser, ændringer at titler, tilføjelse af titler, tilføjelse/rettelser af hjælpetekster, m.m.
- Forbedret copy/paste funktionen, så den paste kun 8-cifret tal uden mellemrum når det er et dansk +45 nummer.
- Safari Web på iPhone viser nu login-page på en brugervenlig måde
- Firmanavn i højre hjørne ændret fra PBX navn til domænenavn
Version 0.7.2 - 25-02-2021
Væsentlige ændringer :
- Telefoni-Brugere :
- Admin kan også låse brugere op hvis de er blevet låst af for mange fejllogin.
- Admin kan også låse brugere op hvis de er blevet låst af for mange fejllogin.
- Lås / Låse op brugere for at kunne logge ind i Selfcare
- Nummerserier
tabellen har fået mere information (netværk, type, status, om nummeret ligger i telefoniplatform eller ej)
TIP : husk man kan altid tilføje/fjerne kolonner ved at trykke på ikonen, som findes ved siden af søgefeltet i højre hjørne.
Nogle generelle optimeringer :
- Man kan se hvor mange numre, simkort, m.m. kunden har
- Den husker nu også hvilke kolonner man har valgt /fravalgt på hver side
- Nogle mindre oversættelser, ændringer at titler, tilføjelse af titler, tilføjelse af hjælpetekster (nummerportering, swap simkort), m.m.
- Fjernet nogle kolonner fra f.eks. SIM-kort faneblad (PIN 2, PIN 3, PUK 2)
Version 0.7.0 - 11-02-2021
Væsentlige ændringer :
- Mere info over nummerserie for Admins
- Connect3.0 Range
- Type
- Netværk
TIP : husk man kan altid tilføje/fjerne kolonner ved at trykke på ikonen, som findes ved siden af søgefeltet i højre hjørne.
- Telefonibrugeroversigten har fået tilføjet ekstra felter fra Connect 3.0
- f.eks. om Softphone, mobilapp og sip telefoner er på brugeren.
- Aktivitet / Note bliver nu automatisk opdateret på profilsiden ved opdateringer i telefoniplatformen
- En konto bliver låst, hvis man forsøger at logge ind for mange gange (pt 20 gange i en overgangsperiode). Brugerne får en mail at deres konto er blokeret og de skal trykke på et link for at kunne logge ind igen. Alternativt skal de vente 1 time for så genåbner den automatisk.
- Brugerne som ikke har en valid mailadresse (f.eks. noreply@xxxx) , skal have deres administrator til at genåbne kontoen, eller blot venter 1 time 😊.
- Der er gjort klar til at administrator kan låse brugere, for at logge ind i backend
- Brugere kan nu ændre deres kodeord i selfcare. Dette slår også igennem på Connect 3.0.
OBS : man skal være opmærksom på man også skal ændre password i Softphone efterfølgende ! - Ny Faneblad ”Tidsplaner” hvor Admin kan se åbningstider på deres funktionsnumre, samt aflytte lydfilerne som er tilknyttet disse numre.
- Nulstilling af kodeord virker udelukkende i selfcare.
- Brugeren (og især partner brugere) kommer ikke hen på Telepo platformen
- Brugerens telefonnummer kan bruges som brugernavn ved reset
Nogle generelle optimeringer :
- Ændret lidt design og farver på bl.a. dataforbrugssiden
- Forsøgt mindre optimeringer, som ikke skulle give blank side ved udløbet login.
- Pop-up vinduer kan nu flyttes rundt
- Tidspunkter i tabeller er blevet lettere at læse
- bedre søgning og sorteringsmuligheder i tabeller
Specifikt for Kunde Admins
- Rettelse af bruger via profilsiden opdaterer også Connect 3.0 .
- Der kan pt. rettes i Navn, Email og kodeord.
- Brugeren kan dog ikke selv rette Navn og Email.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.