Denne guide beskriver de grundlæggende funktionaliteter ved Zendesk integration. Har du spørgsmål til Zendesk integrationen er du velkommen til, at kontakte os eller administratoren af jeres telefonisystem. Bemærk, brug af dette plugin er et tilkøb. |
![]() |
Download plugin
Du kan downloade plugin'et herunder.
Login
Når plugin'et er downloadet og installeret i din browser, ser du øverst i højre hjørne dette ikon .
Tryk på ikonet, og login med dit brugernavn og password, som du benytter til connect 3.0.
Når du er logget ind skifter ikonet til og integrationen er klar til brug.
Bemærk, at i som virksomhed først skal have aktiveret modulet.
Log out
Højreklik på det blå telefonrør i toppen af din browser.
og vælg "Options / Indstillinger". Tryk derefter på "Click here to log out.
Settings
Klik på ikonet , hvorefter der i settings kan vælges hvordan plugin'et skal agere ved kald. Tryk på tandhjulet for at komme til ”Settings”.
Funktioner
Zendesk integrationen er delt ind i 3 dele som er beskrevet nedenfor:
Search
Her kan du søge på en anden kontakt eller kunde.
New Ticket
Her kan du oprette en ny ticket, som ikke er allokeret til
en specifik kunde.
Open in zendesk
Her åbner du den fundne kontaktpersons ”stamkort” i Zendesk dvs., her har du overblikket over alle sager kontaktpersonen har i Zendesk.
New ticket
Her oprettet en ny ticket direkte i plugin'et, og som bliver oprettet på den fundne kontaktperson.
Skriv den notat du vil gøre, og herefter tryk på 'save'.
Calls
Her vises kontaktpersonens sidste 5 kald til din virksomhed.
Latest tickets
Her vises de sidste 5 tickets der er registreret på kontaktpersonen.
Man kan herefter klikke på sagen og Zendesk sagen åbnes.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.